7 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όσοι πάσχετε από υποθυρεοειδισμό

Γνωρίζετε πραγματικά ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγετε εσείς που πάσχετε από υποθυρεοειδισμό; Λοιπόν, λίγοι άνθρωποι το κάνουν σωστά. Γιατί; Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι (ακόμα και οι ειδικοί) εξετάζουν τα τρόφιμα με εντελώς λάθος τρόπο.

Είναι εύκολο να παγιδευτείτε στις λεπτομέρειες και να χάσετε την ουσία.

Εξετάζουμε 7 τρόφιμα που καταστέλλουν άμεσα τον θυρεοειδή σας.

Αυτά καταστέλλουν τον θυρεοειδή σας αδένα με έναν από τους δύο τρόπους:

  1. Αναστέλλουν την παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών μέσα στον θυρεοειδή σας αδένα.
  2. Αναστέλλουν την απελευθέρωση των θυρεοειδικών ορμονών από τον θυρεοειδή σας αδένα στην κυκλοφορία του αίματός σας.

Το σημαντικό σημείο που πρέπει να θυμάστε είναι αυτό …

Πρέπει ακόμα να αποφύγετε τα τρόφιμα που καταστέλλουν άμεσα τον θυρεοειδή σας αδένα, ανεξάρτητα από το όφελος που αισθάνεστε ότι μπορεί να σας προσφέρουν.

  1. Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι σήμερα μια συχνά συνιστώμενη τροφή  και ένα συχνά χρησιμοποιούμενο διαιτητικό συμπλήρωμα.

Συχνά χρησιμοποιείται για τη δυσκοιλιότητα αλλά και για πολλά άλλα υποτιθέμενα οφέλη για την υγεία.

Αλλά αυτό που μπορεί να μην γνωρίζετε είναι ότι ο λιναρόσπορος περιέχει πολύ μεγάλες ποσότητες ουσιών, που αναστέλλουν τον θυρεοειδή σας αδένα να απελευθερώσει τις θυρεοειδικές ορμόνες.

  1. Πολυακόρεστα Λίπη

Τα πολυακόρεστα λίπη εμφανίζονται φυσικά σε μεγάλες ποσότητες σε πολλά χρησιμοποιούμενα έλαια όπως:

  • Λινέλαιο
  • Ιχθυέλαιο
  • Καλαμποκέλαιο
  • Φυτικό λάδι
  • Έλαια σπόρων κ.ά.

Όλα αυτά τα πολυακόρεστα λίπη είναι γνωστό ότι καταστέλλουν τη λειτουργία του θυρεοειδούς.

  1. Γκρέιπφρουτ

Συνιστούμε συχνά ορισμένα φρούτα για τα προστατευτικά τους αποτελέσματα, στον θυρεοειδή.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν είναι όλα τα φρούτε ίδια. Και το γκρέιπφρουτ είναι ένα τέλειο παράδειγμα, καθώς αναστέλει την λειτουργία του θυρεοειδή σας.

  1. Υπερκατανάλωση κόκκινου κρέατος

Ενώ η επαρκής πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την υγιή λειτουργία του θυρεοειδούς, ο τύπος της πρωτεΐνης μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά.

Τα κόκκινα κρέατα, για παράδειγμα, είναι πλούσια σε ορισμένα αμινοξέα που είναι κατασταλτικά για τον θυρεοειδή, όπως η κυστεΐνη.

Και η έρευνα δείχνει ότι η υπερβολική κατανάλωση αυτών των αμινοξέων μπορεί να εμποδίσει την παραγωγή ορμονών από τον θυρεοειδή αδένα σας.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγετε το κόκκινο κρέας, καθώς η έλλειψη του καταπιέζει πιο πολύ τον θυρεοειδή σας από ότι η υπερβολική κατανάλωση.

  1. Σόγια

Ενώ η σόγια εξακολουθεί να προσφέρεται συχνά από πολλούς σαν μια υγιεινή διατροφή, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τις επικίνδυνες επιπτώσεις της.

Η σόγια περιέχει πολύ μεγάλες ποσότητες ουσιών που καταστέλλουν άμεσα τον θυρεοειδή σας αδένα και με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να εμποδίσει άμεσα την απελευθέρωση των θυρεοειδικών  ορμονών, στην κυκλοφορία του αίματός σας.

  1. Σταυρανθή λαχανικά

Ορισμένα λαχανικά καταναλώνονται, συνήθως, υπερβολικά σήμερα και μπορούν επίσης να καταστέλουν πολύ τον θυρεοειδή.

Μερικά συχνά παραδείγματα σταυρανθών λαχανικών περιλαμβάνουν:

  • Μπρόκολο
  • Λάχανο
  • Κουνουπίδι
  • Λαχανάκια Βρυξελλών

Περιέχουν ουσίες που καταστέλουν τον θυρεοειδή σας με δύο τρόπους.

  1. δυσκολεύουν τον θυρεοειδή σας αδένα να απορροφήσει το ιώδιο που χρειάζεται για την παραγωγή των ορμονών.
  2. εμποδίζουν άμεσα την παραγωγή θυρεοειδικής ορμόνης από τον θυρεοειδή αδένα σας.

 

  1. Αλκοόλ

Το αλκοόλ καταστέλει την λειτουργία του θυρεοειδού σας και δεν του δίνετε, συχνά, την προσοχή που του αξίζει.

Ενώ καταναλώνεται σε πολλές μορφές και μπορεί να προσφέρει κάποια αντιοξειδωτικά οφέλη, εντούτοις δημιουργεί πρόβλημα σε εσάς που έχετε υποθυρεοειδισμό.

Όλες οι μορφές αλκοόλ δημιουργούν πρόβλημα:

  • Μπύρα
  • Κρασί
  • Υγρό

Αυτά είναι επτά, συχνά, χρησιμοποιούμενα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε εσείς που πάσχετε από υποθυρεοειδισμό.